HELLO.I'm fatma ^^

My photo
Hai,Assalamualaikum readers :)The name is Fatma Farhanah(call me Fatma for friends and 'nana' just for family :} ) Im 16 years old this year.Actually im Kuala Terengganu persons BUT i stay at Kuantan,Pahang for the long years ago.since im 4 years old :) Im just an ordinary girl who loves gadget,fashion,food,sleep like everyone.and im very friendly..hehe(cewaahhh)so Thank you for visit and read my blog.I love you all ;D peace *chilex(chill+rilex) For your information(kalau nak tahu laa) saya ada sedikit perangai gila yang boleh menceriakan orang dan saya seorang yang suka menghiburkan hati keluarga,saudara dan rakan:}

let's rilex and hear this song :}

Follower's Yaww !

Friday, November 25, 2011

Demam Nazmi Faiz !

Assalamualaikum para pengunjung sekalian :)
Memandangkan sekarang ni ramai sangat wanita/perempuan menonton bola sepak disebabkan oleh seorang pemain muda yang dipanggil Nazmi yang dapat memukau mata wanita-wanita untuk meminati bola sepak .

Bagi saya Nazmi memang pemain yang sangat berbakat . Jadi, sokonglah si Nazmi Faiz dengan kata-kata dan support yang positif supaya beliau dapat bermain dengan bersungguh-sungguh ketika berlawan :) Saya cuma nak menasihati si gadis-gadis di luar sana supaya support dia secara positif :) boleh ? saya tahu korang boleh demi si Nazmi Faiz ken hehe



Jangan terlalu bermain dengan hati anda disebabkan nazmi faiz comel,hensem,berkarisma . sokonglah dia kerana  dapat mengharumkan nama Malaysia . Jangan terlalu mengikut hati dan perasaan anda terhadap nazmi kerana dia 'cute' . tp memang die 'cute' pun cuma buat masa sekarang just support die untuk memberi dia semangat supaya dapat melakukan lebih banyak aksi yang menarik untuk menjaringkan GOL :D itu adalah lebih baik,kan ! 

Kalau suka dekat dia tanpa pengetahuan dia,itu adalah lebih bagus kan? hehe,saya macam tu . letak lah beribu gambar die dalam phone/laptop korang . bagi mengubat rindu tu,ken !  daripada post komen yg tak positif dkt fanpage :)

Bukan nak komen apa-apa,cuma ini pendapat saya laa . Kalau u alls semua always komen dekat fanpage@official page nazmi faiz di fb dengan komen-komen yang dapat menghanyutkan atau melalaikan pemain bola sepak U-23 ini . bukan ke akan membuatkan nazmi hilang fokus ? tak ke begitu cik gadis sekalian ? :) 

Baru tadi saya saja jenguk fanpage si nazmi faiz ini. waawww !  Dah 29,678 orang 'like' dan 2,093 orang tengah bercakap pasal dia . haha :D masa saya like page tu,baru je tujuh ribu lebih . sekejap je , dah pun ramai yg like . haha :D memang betul ramai yang support dia tp cara macam mana korang support ? dengan komen dekat fanpage tu and cakap dia 'cute','hensem' ? itu salah tauu . kita kene bg kata-kata semangat dan bukannya kata-kata seperti "nazmi! i love youu" :) saya tak tahu lah si nazmi ni jenguk ke tak fanpage die tu ? kalau die jenguk,erm.saya tak berani nak cakap ape-ape,sorry .hehe

Masa jenguk-jenguk page die tadi.saya ade rase lain macam sikit . hurmm! YAAA :D admit fanpage tu(tak tahu sape :/ ) dah ubah kepada privacy . yelaa,dulu peminat-peminat nazmi boleh komen-komen dekat situ.sekarang ni die dah privatekan . saya rasa bagus jugak,maybe admit tu taknak si nazmi terus hanyut dengan populariti yang melanda sekarang ini :) hehe,kan ! bagus jugak admit tu,maybe die rase peminat-peminat si nazmi ni tidak memberikan kata-kata semangat kepada beliau . ada tu mungkin ada tp mestilah tak ramai . hehe,sampai haritu saya tengok dkt fb dgn twitter.ramai sungguh budak perempuan yg minat dgn nazmi faiz smpai bergaduh . haha :D kelakar pun ade jugak. sampai bertarung nak jadi isteri die laa. hahaha :D  adoi,jangan laa sampai macam tu.saya rasa,mesti nazmi tu malu jugak :) haha .

Semua di atas adalah pendapat saya sahaja . memang tak dinafikan yang saya sendiri menjadi peminat kepada si wonderkid idola Malaysia ni dengan gaya dan aksi ketika dia bermain di atas padang itu yg amat mengagumkan ramai pihak :D Nazmi masih muda(17 thn) dan kehidupan dia masih lagi panjang , jadi marilah kita support dia dengan komen-komen positif , okay ?! ;}
hehe

OH ! saya nak letak gambar ni sebenarnya :D haha
Sama tak ?
kiri:nazmi faiz . kanan:pengacara Amekaww
hehe sebenarnye mmg dah ramai cakap muka nazmi ni macam kaka and ada lagi tp tak ingt nama :b hehe

so,sampai sini ajelah entry saya untuk hari ini.nak cakap lebih-lebih pun tak boleh jugak sbb nnti ade yang tak puas hati kang . susah pulak saya :) ini hanyalah pendapat saya .

 untuk informasi lebih lanjut,korang boleh pergi dekat sini
banyak informasi yang dia post :)
have a nice day !
Assalamualaikum,bye~ c:
Senyum semuaa :D
peace !

No comments:

Post a Comment