HELLO.I'm fatma ^^

My photo
Hai,Assalamualaikum readers :)The name is Fatma Farhanah(call me Fatma for friends and 'nana' just for family :} ) Im 16 years old this year.Actually im Kuala Terengganu persons BUT i stay at Kuantan,Pahang for the long years ago.since im 4 years old :) Im just an ordinary girl who loves gadget,fashion,food,sleep like everyone.and im very friendly..hehe(cewaahhh)so Thank you for visit and read my blog.I love you all ;D peace *chilex(chill+rilex) For your information(kalau nak tahu laa) saya ada sedikit perangai gila yang boleh menceriakan orang dan saya seorang yang suka menghiburkan hati keluarga,saudara dan rakan:}

let's rilex and hear this song :}

Follower's Yaww !

Thursday, October 6, 2011

It's CRAZY ! :/

hai and assalamualaikum readers . lama tak update kan , yelaa ! because takde story sangat lagipun busy memanjang :) so today i have a story . tentang markah kokurikulum kelab dan persatuan .

#InsyaAllah saya tak akan membebel panjangggggggg dalam blog entry hari ini.
Selama 9bulan 7 hari saya menjadi ahli kelab seni foto di sekolah.Setiap kali acara yang besar-besar saya masuk.tp tak dek laa semua acara saya masuk.and bla bla blaaaaaaa . malas nak cerita banyak-banyak -.-' huhh!

But today kene pergi ambik markah koko untuk kelab permainan,habis je ambik markah for permainan.Fatma pun pergilah ke bilik guru sebab nak jumpa dengan cikgu ketua bagi kelab seni foto sekolah untuk menambah markah koko sbb markah koko yang dia bagi tak setimpal dengan tugas yang saya pikul selama ini sebagai jurufoto sekolah TETAPI yang membuatkan saya marah,frust,geram and sakit hati adalah kerana ...
Apabila pergi jumpa cikgu untuk tambah markah, boleh pulak cikgu cakap :
cikgu : ye ade ape ? *muka busy laa konon.
saya : cikgu ! saya nak tambah markah ni sbb tak sama dengan kawan saya yang lain.
cikgu : nak tambah markah apenye ?
(and then cikgu pandang muka saya yang lawa nii :} )
cikgu : saya tak pernah pun tengok awk bertugas ?! tak pernah pun jumpa saya !
saya : (dalam hati)"WHAT ? TAK PERNAH TENGOK MUKA AKU NI BERTUGAS ? -.-' "
kawan : cikgu ! dia ade laa bertugas.dia selalu bertugas dengan saya.
cikgu : ...
(tak tahu bakpe cikgu senyap,tp cikgu still pandang muka saya dengan raut wajah yg tidak percaya kepada saya)
TETIBE JERR...
cikgu : eh ! cepatlah , saya ada banyak kerja lagi ni.(badmood tetibe)
saya : (senyap je sbb taknak menjawab kurang ajar dgn cikgu ! BAIK TAK SAYA ? :] )


and dengan tetibe je cikgu ambik liquid paper and liquid kesan pen yang tercomot and bagi balik buku koko ke saya :O what the ? aku ingt die nak tambah markah.hishh

after masuk kelas tu,mula laa saya bergosip dgn budak sebelah saya.
bila fikirkan balik ape yg die cakap tu,fikiran saya mula berkata begini
   "dah siapa yang dia nampak selama ni?siapa yang dia marahkan selama ni?siapa yang dia renungkan selama ni ? siapa yang die suka mengarahkan selama ni ?siapa yang dia bercakap selama ni ? HANTU KE ? :O oh,hantu boleh pegang dslr yang lawa tu,boleh cakap dgn cikgu,boleh senyum dgn cikgu ? oh my baru aku tahu. dah laa tak tahu nama aku . susah sangat ke nak ingt nama FATMA ? ya ya whatever . malas layang "


itulah yang terlintas dgn pantasnya dalam fikiran ini ..

DON'T WORRY CIKGU ! LEPAS NI SAYA DAH TAK BERTUGAS DAH . CIKGU CARI LAH ANAK BUAH YANG CIKGU KENAL AND CIKGU SAYAAAANNGGGG JE :]
TERIMA KASIH ATAS SEGALA NASIHAT CIKGU SELAMA INI,SAYA TAK PERNAH SIA-SIAKAN SEBAB SAYA BUKAN SEORANG PELAJAR YANG SUKA MEMBERONTAK DENGAN GURU ATAUPUN KURANG AJAR DENGAN MANA-MANA GURU :] YA ! SEPATUTNYA SAYA JURUFOTO SEKOLAH DAN BUKAN AHLI BIASA :] YA! SAYA MEMANG TAK PATUT MASUK KELAB NI KALAU SAYA TAHU MARKAH YANG SAYADAPAT TAK SEHEBAT SAYA BERTUGAS SEBAGAI JURUFOTO SEKOLAH.WALAUPUN SAYA BUKAN JURUFOTO 'RASMI' SEKOLAH.TAPI,GAMBAR YANG PALING BANYAK CIKGU AMBIK ADALAH GAMBAR SAYA :] GAMBAR YANG DIAMBIL OLEH FATMA(ahli biasa ini) .

sekian terima kasih~ BYE ! wassalam :]

No comments:

Post a Comment