HELLO.I'm fatma ^^

My photo
Hai,Assalamualaikum readers :)The name is Fatma Farhanah(call me Fatma for friends and 'nana' just for family :} ) Im 16 years old this year.Actually im Kuala Terengganu persons BUT i stay at Kuantan,Pahang for the long years ago.since im 4 years old :) Im just an ordinary girl who loves gadget,fashion,food,sleep like everyone.and im very friendly..hehe(cewaahhh)so Thank you for visit and read my blog.I love you all ;D peace *chilex(chill+rilex) For your information(kalau nak tahu laa) saya ada sedikit perangai gila yang boleh menceriakan orang dan saya seorang yang suka menghiburkan hati keluarga,saudara dan rakan:}

let's rilex and hear this song :}

Follower's Yaww !

Monday, March 14, 2011

SINGLE ^^

Assalamualaikumwarahmatullahhiwabarakatuh . tak jawab berdosa taww ^^

Okay,Hello guys ! YAWW ;p okay .tajuk hari ini ialah 'SINGLE' so bile i tulis je single sebagai tajuk utama , mesti you all fikir saya baru clash and sedang single .Adakah begitu ? Oh,tidak sama sekali . saya single mingle triangle forever . tapi bukannya forever and ever and ever kan ! untuk waktu sekarang,memang saya single dan takpernah lagi bercinta atau bahasa sekarang ialah bercouple dengan sesiapa because saya rasa macam lebih better and lebih happening if berfriend friend , right ! ^^ tapi when kita hang-out dengan family or friend or pergi holiday memane ke . mesti kita tengok ramai yang berpasangan ;) kan ! and kita boleh fikir dari pandangan je . so bagi saya . memang happening bila berpasangan dengan orang yang kita harapkan but bila fikir dalam punya dalam lagi atau bak kata 'FAUZIAH AHMAD DAUD atau lebih dikenali sebagai kak OGY' bila kita gali punya gali punya gali lagi , banyak pendapat yg kita boleh beri panduan kepada kita yang tak pernah bercinta/bercouple/berpasangan nii . right ! ^-^' haa ! so , memang menipu lah kan if saya cakap saya tak pernah suka dekat mana mana lelaki pun ,. memang menipu sangat laa kan . semua orang ada perasaan ingin mencuba,ingin disayangi , ingin merasakan apa yang org rasa . RIGHT ! so saya pun berperasaan begitu and saya memang tak menafikan yang kalau saya suka seseorang itu , si 'dia' memang tak akan tahu sampai lah masa saya tahu perangai betul dia yg memang menjelekkan dan saya dah tak berminat untuk meminati beliau lagi . KEJAP ! saya rasa macam saya cakap ni berbelit-belit and tak teratur ,kan ! so . sorry .entah mengapa jadi sebegini ,hehe ;) *haa ! mula dah nak bergelak ketawa ni . haha c:

Okay ;)  kalau kawan baik saya baca blog saya ni mesti diorang rasa saya menipu .The true is , ya memang saya pernah 'BERCINTA' dengan kawan baik saya and of course laa lelaki kan takkan  perempuan pulak.I'm NORMAL ,okay ! ^_^ haha . tapi yang sebenar-benarnya saya tak suka pun 'SI DIA' sebab saya lebih selesa if berkawan dengan dia tapi disebabkan nak merasai becinta ni saya pun berpura-pura menyukai si dia dengan perasaan sayang laa right ! memang berbeza gile kalau kawan dengan bila bercinta dengan kawan sendiri . perangai berkawan tu lagi bagus dari perangai dia bila bersama. GET IT ? Faham tak ? haha ;p
So,memang saya tunggu masa for dia mintak putus jee.memang saya tak nak pun bersama dengan dia.YELAA ! masa kawan memang saya lain.lagi-lagi kalau dengan budak lelaki ni,memang saya layan diorang lain dengan kawan-kawan perempuan saya yang lain.and bila kawan baik ni pulak nak bercinta dgn kita,of course ada rasa SEGAN kan ! so untuk pengetahuan you all , saya ni memang shy shy cat , awww ^^ malu laahh,ehehe ;) so now saya suka seseorang and memang tak boleh dinafikan yang saya minat dia GILA-GILA ,okay ! so untuk pengetahuan semua . Memang dia sudah 'SINGLE' bereh .haha . tapi kalau dia single pun ,macam laa saya dengan dia ready nak bersama .kan !
Maluu laa sayaa . huhu ^^

Okay,itu sahaja untuk hari ini . so bye bye ,yaww ! ^_^'


THE END

1 comment:

  1. kalau dah xde persaan
    baik puts cepat2
    sblm si dia merana ;)

    follow ur blog :P

    ReplyDelete