HELLO.I'm fatma ^^

My photo
Hai,Assalamualaikum readers :)The name is Fatma Farhanah(call me Fatma for friends and 'nana' just for family :} ) Im 16 years old this year.Actually im Kuala Terengganu persons BUT i stay at Kuantan,Pahang for the long years ago.since im 4 years old :) Im just an ordinary girl who loves gadget,fashion,food,sleep like everyone.and im very friendly..hehe(cewaahhh)so Thank you for visit and read my blog.I love you all ;D peace *chilex(chill+rilex) For your information(kalau nak tahu laa) saya ada sedikit perangai gila yang boleh menceriakan orang dan saya seorang yang suka menghiburkan hati keluarga,saudara dan rakan:}

let's rilex and hear this song :}

Follower's Yaww !

Thursday, March 10, 2011

Hancur hatikuu :'( huwaaaaaa

Assalamualaikum ! hello guys . bad news , i'm so jealous :'(

FIRST ;
I don't know that girl is his girlfriend or not . tapi perempuan tu ade hantar macam ni ke die "rindu gila nak mampus kat you dh ni -.- " JEALOUS JEALOUS JEALOUS . ni ex die yang saya cakap tu taww :'(


Sad gilerr , oh man ! why why why i can't get you ? HUWAAA :'( dari tadi dah sedih , nak nangis giler dah nitapi mama ade sebelah . nangis dalam hati je -..- for sure , i know i'm not pretty like another girls . so i know , no one who like me :( ketinggalan . huh !


"oh shit . sedih jee ! come on fatma ! get up , show yourself to people .Biarpun tak cantik,tak lawa,tak comel asalkan hati baik and tak berlagak sombong . but kalau dah sedih , nak buat mcm mana . right ?! -.- " ade ke nasihat macam ni saya buat untuk diri ? bagus giler . no one know yang saya suka siapa . kisah ape saya ! orang tu tak akan minat nye saya ni . everybody not PERFECT except me :) 




SECOND ; 
Sabrina . kawan saya :) kenal die since form 2 dekat tuisyen Indera Pintar :) die nak pindah dahh . sekolah SMART ,so takdek dah pelanggan utama saya ni . but nevermind,rumah kiteorang dekat jee.huhu .






Rase macam cerita hari ni tak best langsung . rasenye,sape yang bace ni memang boring nak mampus .
So , pasal secret admirer yang saya minat tu :'( saya akan stay suka die but tak suka ex die .






p/s ; i hate myself . ergh ! -..-' tengok ! muka ni pun tak lawa*bukan nak buruk-burukkan kejadian Allah S.W.T tapi tengah marah diri sendiri ni .so jgn layan saya :(




No comments:

Post a Comment