HELLO.I'm fatma ^^

My photo
Hai,Assalamualaikum readers :)The name is Fatma Farhanah(call me Fatma for friends and 'nana' just for family :} ) Im 16 years old this year.Actually im Kuala Terengganu persons BUT i stay at Kuantan,Pahang for the long years ago.since im 4 years old :) Im just an ordinary girl who loves gadget,fashion,food,sleep like everyone.and im very friendly..hehe(cewaahhh)so Thank you for visit and read my blog.I love you all ;D peace *chilex(chill+rilex) For your information(kalau nak tahu laa) saya ada sedikit perangai gila yang boleh menceriakan orang dan saya seorang yang suka menghiburkan hati keluarga,saudara dan rakan:}

let's rilex and hear this song :}

Follower's Yaww !

Saturday, December 4, 2010

CUTE DOLL ^^

HAH! comel tak ? comel kan !  kalaulah saya ada anak patung macam ni , saya tak bagi sesiapepun pegang TAU ! haha ;) 

__________________________________________________________________________________

pasal 1 perkara -.-'

ish ! aku nak belajar make-up je pun bukannya ape . aku bukannya nak make-up macam nak pergi function @ konsert ke ape , cume nak belajar make-up about neutral make-up. neutral make-up bukannya susah sangat pun cuma aku nak mempelajari lagi cara-cara dan teknik yang betul untuk neutral make-up . i want to learn how to make-up neutral properly.i want learn how to use the brush softly,how to sweep foundation and others . huh ! tak nak bagi sokongan sudah ! aku tak kisah langsung,lagipun aku saja je tulis kat FB . aku pun tahulah cara-cara kene jage muke usia muda ni.aku pun jaga. habis satu family aku tahu,biaselah sapa lagi akan bising dalam keluarga kalau bukan mama kesayangan aku . mama siap bagi ceramah panjang gilerrrrr TAUU ! 
mama ; hah , nana ! awak tulis ape kat FB ?
nana ; tulis yang mane satu , ma ?
mama ; awak tulis yang pasal nak make-up tu ! mama baru baca tadi, awak ni nak make-up kecik-kecik ni . rosak muka baru tahu .
 nana ; dalam hati(ish ! tgk ,kan mama dah bising.bodohlah aku ni.diorang pun same).
mama ; *sambung pembebelan die tu* tengok kawan-kawan awak yang komen tu,mama tengok tak pakai make-up pun sbb die tahu nanti muka rosak.awak ni remaja lagi. tak payah nak pakai make-up yang mahal-mahal lepastu make-up pelik-pelik. kalau awak nak make-up sangat , tunggu awak dah kerja nanti.jangan nak menggatal nak make-up.
nana ; yelah mama ! -.- 
mama ; tengok atikah dengan tasha tu,diorang tak make-up pun.lagi lawa !
nana ; (dah diorang memang dah lawa.nana tahulah nana tak lawa.hish ! -.-')
mama ; mama tengok atikah tu cantik je comel je kulit die sbb die tak pakai make-up macam awak.
nana ; (ni lah part aku tak suke.mama suke sangat bandingkan aku dengan tikah.dah tikah tu memang lah lawa,cantik,putih.kalau bab belajar pun bandingkan aku dgn tikah,bab kuar bandar pun bandingkan aku dengan tikah,bab dress-up pun bandingkan aku dengan tikah.APE NI? menyakitkan je . erghh -.-')
mama ; mama bagi kalau awak nak make-up sikit-sikit tp jangan lah melebih .
nana ; yelah ma ! (nanti aku kua banda pakai selekeh pastu takyah make-up dengan berserabai baru tahu.malu die nanti.ergghh -.-')
mama ; dah ! pergi masuk bilik  :)
nana ; (heleh ! nak senyum-senyum.menyampah aku )

hah ! masuk je bilik , ape lagi aku buat ? aku menjerit habis-habis la tp dlm hati je hehe . kalau aku menjerit , confirm lagi kene marah .hish ! memang susah laa bile semua family ade FB ni . nak bersecret pun tak boleh tau .


p/s : lepas ni malas aku nak tulis ape2 kat FB yang boleh menyebabkan aku dimarahi . erghh !
LOOSER -.-'

No comments:

Post a Comment