HELLO.I'm fatma ^^

My photo
Hai,Assalamualaikum readers :)The name is Fatma Farhanah(call me Fatma for friends and 'nana' just for family :} ) Im 16 years old this year.Actually im Kuala Terengganu persons BUT i stay at Kuantan,Pahang for the long years ago.since im 4 years old :) Im just an ordinary girl who loves gadget,fashion,food,sleep like everyone.and im very friendly..hehe(cewaahhh)so Thank you for visit and read my blog.I love you all ;D peace *chilex(chill+rilex) For your information(kalau nak tahu laa) saya ada sedikit perangai gila yang boleh menceriakan orang dan saya seorang yang suka menghiburkan hati keluarga,saudara dan rakan:}

let's rilex and hear this song :}

Follower's Yaww !

Sunday, December 5, 2010

ape kene dengan diorang ? -.-?

hah ! tajuk hari ini ialah "APE KENE DENGAN DIORANG" . adelah beberapa rakan FB saya ni,terasa macam pelik pula tauu sbb ape yang saya buat semua die tiru tauu ;) ade beberapa gambar yang saya letak dekat FB * gambar muka sayalah* diorang ni asyik tiruu ajerr . care pakai tudung die tiruu, care edit die tiru.tu je rase diorang tiru hehe . tapi ape kene dengan diorang ek ? oh ! saya lawa sangat laa tu , hehehe . itu saja topik hari ini . insyaAllah kalau ade cerita lagi saya akan berkongsi di sini ^^ sekarang go to kitchen untuk makan nasi lemak ^^ papai



OUCHH ! KAKI KEBASS ;'(

No comments:

Post a Comment